Néhány egyszerű mozdulat az okostelefon képernyőjén – így lehet bejelenteni, ha hibát tapasztalunk a közvilágításban. Így akár séta közben is értesíthetjük a szolgáltatót. - iPhone, Windows, vagy Android készülékről is működtethető az ingyenesen letölthető alkalmazás – emelte ki Varga Ivett, az E.ON szóvivője. - Ahol elérhető a szolgáltatás, például Sopronban is, egy egyszerű regisztrációt követően már használható is. Mivel az okostelefon a GPS-koordináták segítségével pontosan tudja, hogy hol történt a bejelentést, ezért gyakorlatilag csak egy képet kell készíteni a hibás készülékről, és már küldhető is a bejelentés. A kollégák pedig már indulnak elháborítani a hibát. Ugyan ez nem kötelező, de ha valaki még ír pár sort az esetről, például, hogy kettő egymás melletti lámpa nem világít, akkor még inkább segíti a szakemberek munkáját – részletezte.
- A közvilágítás hibái kellemetlenek a közlekedők számára, ezért törekszünk arra, hogy minél gyorsabban meg tudjuk oldani ezeket a problémákat – hangsúlyozta Varga Ivett. - A közvilágítás problémáinak megoldása nem azért húzódik el, mert a műszaki feladat kihívást jelent a kollégáink számára. Sokkal inkább az jelent gondot, hogy a szakemberek nem kapnak értesítést a hibákról. Ezért döntöttünk úgy, hogy a hagyományos csatornák, tehát a telefonhívásos, és az internetes bejelentés mellé kifejlesztünk egy modern, és rugalmas megoldást is, így született az E.ON közvilágítási hibabejelentő applikációja – tudtuk meg.
Az alkalmazás igen népszerű – a legtöbb bejelentés az Észak-dunántúli régióból érkezik. Sopron ezen belül is kiemelkedő: az applikációban szereplő városok közül innen kapták eddig a második legtöbb bejelentést. Az áramszolgáltatónál hangsúlyozták, hogy minél többen töltik le a programot az okostelefonjukra, az annál hatékonyabban működik.
A szolgáltató hangsúlyozza: az életveszélyes helyzetet okozó hibákat az E.ON telefonos ügyfélszolgálatán a 06-80-533-533 ingyenesen hívható számon kell bejelenteni!