Megújult ügyfélszolgálati irodával várja ügyfeleit az MVM Sopronban
Új, modern, könnyen megközelíthető ügyfélszolgálati irodában fogadja ügyfeleit július 22-től az MVM Sopronban, az Inkubátorházban, ahol immár egyszerre intézhetik áram- és gázszolgáltatással kapcsolatos energiaügyeiket, valamint gázhálózati ügyeiket is az ügyfelek. Az MVM új ügyfélszolgálati irodáját július 25-én avatták fel, melyen dr. Farkas Ciprián polgármester is részt vett.
Ennek az irodának a jelentősége abban áll, hogy minden magyar háztartásba érkező energia az MVM közreműködésével történik. Az MVM garantálja a magyar családok rezsicsökkentett energiaellátásának a biztonságát. Ez az új iroda most a soproni családok kényelmét is szolgálja, hiszen 21. századi körülmények között, komfortos és színvonalas környezetben tudják intézni ügyeiket
– mondta a városvezető.
Az MVM elkötelezett a szolgáltatások folyamatos fejlesztése iránt mind a személyes, mind az online ügyfélkapcsolati csatornák terén. 2024. június 30-án – az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvadásával – a társaságcsoport újabb mérföldkőhöz érkezett: Magyarországon ezentúl az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást már kizárólag egy cég, az MVM Next nyújtja. Ezzel még egyszerűbbé és kényelmesebbé válik az energiaügyek intézése az újonnan érkezett, mintegy 2,5 millió ügyfele számára is.
Már korábban is jelen voltunk Sopronban. 10 éve nyitottuk meg az első ügyfélszolgálati pontunkat, azonban a változások miatt emeltük az ügyfélszolgáltatás színvonalát a városban. Az új irodánk nagyobb alapterülettel és tradicionális elhelyezéssel rendelkezik, hiszen az Inkubátorház sokak számára ismert helyszín. Több más közszolgáltató és energiaszolgáltató cég is a szomszédunk, így a soproni lakosok egy helyen egyszerre több ügyet is intézhetnek
– tette hozzá Tamáska József, az MVM általános vezérigazgató-helyettese.
Annak érdekében, hogy továbbra is magas színvonalon és gördülékenyen szolgálja ki régi és új ügyfeleit egyaránt, az MVM számos településen új ügyfélszolgálati irodába költözött, vagy kibővítette a meglévő irodáit. A soproni, közel 10 éve működtetett állandó ügyfélszolgálati irodáján 2023-ban már eddig is több mint 15 ezer ügyfele intézte gázügyeit.
A megújult irodában pedig ezentúl az ügyfelek immár közel 250 négyzetméteren, 8 ügyfélpultnál, kényelmesen és gyorsan intézhetik áram- és gázügyeiket a hét minden napján, változatlan nyitvatartás mellett. Az ügyintézőket ingyenes parkoló is várja, ahol még az elektromos autó töltésére is van lehetőség. Az iroda akadálymentesített.