A központi ügyfélszolgálati irodák hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken 10 és 14 óra, szerdán pedig 14 és 18 óra között látogathatók. Időpontot az eon.hu/idopontfoglalas felületen lehet kérni, amelyről SMS-ben és e-mail-ben is megerősítő értesítést kapnak az ügyfelek.
Az előzetes időpontfoglalással rendelkező ügyfelek egy lefoglalt időpontban egy ügyet tudnak intézni. A foglalás 20 percre szól, ha ennyi idő alatt nem végeznének az üggyel, az E.ON munkatársai a megkezdett ügyfélmegkeresésre a látogatást követően írásban válaszolnak. Az ügyfelek és a munkatársak védelme érdekében a vállalat arra kéri a személyes ügyfélszolgálatot igénybe vevő ügyfeleit, hogy pontosan és egyedül érkezzenek a lefoglalt időpontjukra, az iroda területén viseljenek maszkot, vagy szájat és orrot eltakaró kendőt, valamint tartsák be a 1,5 méteres védőtávolságot.
Az E.ON ugyanakkor felhívja a figyelmet, hogy személyes megjelenés nélkül kényelmesebb, egyszerűbb, gyorsabb és továbbra is biztonságosabb az ügyintézés a videós ügyfélszolgálaton, telefonon, e-mailben, vagy online. A www.eon.hu/ugyintezes oldalon egyszeri regisztrációt követően teljes körűen intézhető a mérőállás diktálás, a számla- és egyenlegmegtekintés, a számlafizetés, az e-számlára váltás, valamint megtekinthetők az értesítések a tervezett üzemszünetekről. Mérőállás rögzítése, előrefizetős mérő feltöltése, valamint számlamásolat és csekk kérése esetén arra kéri ügyfeleit a szolgáltató, hogy továbbra is a digitális csatornákon intézzék ügyeiket.
Az ügyfélszolgálatok megnyitása mellett az érintett ügyfelek tájékoztatását követően az E.ON számlatartozási és követeléskezelési folyamatai is újraindulnak.
Borítókép forrása: Sopron Média Archív