A mérnök és óvodapedagógia szakos hallgatók együttműködése a félidőhöz közeledve bontakozik ki igazán, mikor feladataik részleteit tervezik, készítik el. A gyakorlat azt mutatja, hogy a projekt online konzultációjából adódó nehézségeket sikerül leküzdeni, de ezzel együtt minden résztvevő nagyon várja a személyes találkozást, a valós és élő műhelymunkák eljövetelét.
A Ped-Ing-Toy elnevezésű projekt keretében Dr. Hartl Éva (BPK, intézetigazgató, egyetemi docens, .) és Dr. Horváth Péter György (SKK, egyetemi docens,) önálló kurzusaikat kapcsolták össze azzal a céllal, hogy az eltérő területen tanuló hallgatóik ezen csoportmunkával is újabb lehetőséget kapjanak szakmai ismereteik bővítésére.
A két kurzus hallgatói három fős vegyes csoportokban dolgoznak, ahol az együttműködés célja egy játékegyüttes tervezése és kivitelezése. A játékegyüttesek elemeit a hallgatók saját kurzusaikban tervezik és készítik (fejlesztőjátékok a szerepjátékhoz, BPK: saját kézzel varrt kisegér figura, SKK: figurákhoz kapcsolódó játékelem)
A félév során elkészülő elemek összeilleszthetők, azok csoportonként egy-egy témához (orvos, kisiskola, vízi közlekedés…) illeszkedve egy egységet alkotnak majd. Az így elkészült játékok az Egyetem gyakorló óvodáinak játékparkját fogják bővíteni. A közös munka az online tér adta lehetőségekkel támogatva, folyamatos konzultáció mellett, több szinten folyik.
Borítókép; Soproni Egyetem