Tarpataki Tamás, az Agrárminisztérium (AM) agrárpiacért felelős helyettes államtitkára a kampány szerdai budapesti sajtótájékoztatóján elmondta, hogy a hazai sertéshúsfogyasztás jelentősen elmarad az európai uniós átlagtól, annak mintegy kétharmada.
Ezért is indokolt a kampány, amely felhívja a figyelmet a sertéshúsnak a kiegyensúlyozott, egészséges táplálkozásban betöltött szerepére, illetve arra, hogy a megfelelő minőségű, megbízható termékeket keressék a fogyasztók – hangsúlyozta.
Országszerte 15 városban, hat áruházlánc üzleteiben tartanak kóstoltatásokat, részt vesznek szakmai rendezvényeken, fesztiválokon, valamint átfogó médiakampánnyal is segítik a magyar fogyasztók tájékoztatását – mondta el Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese a 2013 óta nyolcadszor megrendezett kampányról.
Borítókép: illusztráció; Forrás: internet