Az idei Magyar Borok Útja Rally egyik együttműködő partnere volt az Opel, amely autókat is ajánlott fel az eseményre, hogy ezzel is segítse a versenyzőket. „Egyértelműen pozitív visszajelzések érkeztek mindazoktól, akik az új Insigniát vezették a verseny során” – mondta el Jancsó Gyula. Az Opel Magyarország ügyfélkapcsolati igazgatója és b2b projektmenedzsere hozzátette: „jól sikerült az idei Magyar Borok Útja Rallye, amelyen ismét bemutatkoztak a hazai pincészetek legjobbjai, ezúttal az ország észak-nyugati térségéből.”
Jancsó Gyula kijelentette: a résztvevők között nagy sikere volt az Opel játéknak is, amelynek során lemosható, ártalmatlan ételfestékkel kellett célba dobni egy fehér autóra, amely a végére így meglehetősen színessé vált. Az eseménynek köszönhetően kapcsolatokat is tudtunk építeni a résztvevőkkel – tette hozzá az igazgató.
„A 22. alkalommal megrendezett Magyar Borok Útja Rallye során a résztvevők csaknem 800 kilométert tettek meg, ezúttal is balesetmentesen. A verseny alatt még egy karcolás sem esett sem a kocsikon, sem a résztvevőkön” – értékelte az eseményt Megay Róbert Péter, a rendezvény főszervezője. Hozzátette: a hangulat kiváló volt, mindkét napon hajnalban maradt csupán abba a közös program, a Facebookon pedig több mint 8 ezren követték a versenyt.