A Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) megnyitóján megrendezett “Színházat Vegyenek!” konferencián adták át az évad legjobb színházi marketing tevékenységeiért járó díjakat. A Soproni Petőfi Színház óvodás bérletsorának népszerűsítésért született füzet - melyben az adott előadásokhoz kapcsolódó játékos feladatok és kifestők kaptak helyet - nyerte el az évad legjobb Merchandising-díját.
A Pécsi Országos Színházi Találkozó (POSZT) hivatalos megnyitóján adták át az évad legjobb színházi marketing tevékenységeiért járó díjakat.
A díjat Szupper Fanni, a Soproni Petőfi Színház művészeti titkára vette át. A konferencián Izsó Katalin, a Fertőrákosi Kőfejtő és Barlangszínház projektmanagere; Horváth Viktor értékesítési munkatárs és Savanyu Gergely színművész vette át.