A csatlakozó kereskedelmi társaságok ebben a hónapban saját akciókat folytatnak a hazai termékek népszerűsítésére - például újságjaikban, webshopjaikban kiemelik a Magyar Termék védjegyeit viselő árukat, valamint ajándékakciókat hirdetnek. A Hazai termékek hónapjában résztvevő gyártók tévékampányban és óriásplakátokon jelennek meg.
Benedek Eszter, a Magyar Termék védjegyrendszert működtető Magyar Termék Nonprofit Kft. ügyvezetője azt mondta, hogy az elmúlt években folyamatosan növekedett a gyártók és a kereskedelmi láncok érdeklődése a Magyar Termék védjegyek iránt, és egyre több közös akciót tudtak indítani, így már volt mire alapozniuk az összefogást, amikor tavaly tavasszal létrehozták a #veddahazait mozgalmat. A kampány meggyőzte a céget arról, hogy érdemes magasabb szintre emelni a hazai áruk népszerűsítését – mondta, hozzátéve, hogy így született meg a Hazai termékek hónapja elnevezésű kampány.
A védjeggyel ellátott termékek nem csupán megbízható minőségű, ellenőrzött alapanyagokból készülnek, de a megvásárlásukkal hozzájárulunk az ezeket előállító vállalkozások fejlődéséhez és munkahelyteremtéséhez, emellett csökkentjük az ökológiai lábnyomot is.
Borítókép forrása: facebook.com/amagyaranyero