Február első felében – a járványhelyzet, a nagy számú megbetegedések miatti kényszerű bal oldali (déli) járathajtás leállásának következtében - a bécsi-dombi alagút bal oldali járatának elején elkészült a csőernyős szakasz profilozása, ami azt jelenti, hogy a csőernyős biztosítás beépítése miatt kialakult fűrészfogak egyenetlenségeit kiegyenlítették. A február 14-i héten - ismét egészséges csapattal - nagy erőkkel folytatódott mindkét járat fejtése.
A bal oldali alagútban a főte, a mag és a talp fejtése, illetve biztosítása a tervezett BO2a fejtési osztály egy módosított változatának megfelelően történik, amelynek lényege, hogy a főte-mag-talp 3-2-2 zárásokkal követi egymást. Ennek során előtűző nyársakat és pallókat használnak kiegészítő biztosításnak. Itt a fejtés már a 600 méter alagútszelvényhez közeledik.
A jobb oldali alagútban sikerült túlhaladni az addig nehézséget okozó kőpadon, így ott is az elvárt fejtési sebességgel kezd ismételten folytatódni a fejtés.
A jobb oldali járatban elérték a 281 méteres alagútszelvényt. A szakemberek a tervezett BO2b/BO4b fejtési osztályok közötti folyamatos váltásokkal, a biztonság maximális betartásának megfelelően haladnak, előtűző nyársakat használnak kiegészítő biztosításnak.
Előreláthatóan március közepén megkezdődhet az első vészátjáró kivitelezésének előkészítése, szintén csőernyős biztosítás védelme mellett. A felbővített vészátjáró munkagépek számára történő használatbavétele az organizáció miatt kiemelten fontos, kizárólag ennek igénybevétele mellett lehet a következő munkafázist – ellenbolt előkészítése, szigetelés készítése, zsalukocsis végleges szerkezet beépítése – beindítani, elsőként az alagút bal járatának első harmadában.